søndag 3. juni 2012

Award




I går fikk jeg denne oppmerksomheten fra Hanne og bloggen hennes

 
Dette er min første Award og det var jammen stas!
Så tusen takk, Hanne!
Ta en titt på siden hennes, der er det alltid koselig å være:)



"Liebster Blog Award är skapad för att lyfta fram bloggar med 200st prenumeranter eller färre.



In order to accept the award, the recipient will:
1. Thank the person who gave you the award.
2. Link back to that person’s blog.
3. Copy and paste the award to your blog.
4. Present the award to 3-5 blogs of 200 followers or less that you feel deserve this recognition.
5. Let those blogs know by leaving them a comment"


Jeg ønsker å gi prisen videre til mine favoritt blogger som jeg alltid titter innom når jeg er her.
Disse damene skriver godt om små og store hverdagsting.
Her er det alltid gode historier, fine bilder og masse inspirasjon.

Ta en titt innom;








Ha en super søndag!

5 kommentarer:

  1. Tuusen takk for award og hyggelige ord :)

    Ha en deilig søndag - vi har ryddedag!

    Stor klem

    SvarSlett
  2. Oj, tusen hjertelig takk!
    klem!

    SvarSlett
  3. Gratulerer til deg, det er så fortjent:)
    Og så ble jeg glad når jeg ser at du har med to av de jeg måtte velge bort:)

    SvarSlett
  4. Grattis med award til deg, og så koselig at du ville følge med videre.
    Fin blogg du har, så jeg henger meg gjerne på deg fremover :)

    Ha en flott mandag!

    SvarSlett