fredag 12. oktober 2012

God Helg!


Nå er høstferien snart over, men det fine høstværet skal ifølget værvarselet holde seg en stund til.
Det føles nesten som om sola som egentlig skulle være her i sommer kom noen mnd forsinket. Nå har vi snart hatt to mnd med sol og deilig høstvær. Selv om temperaturen begynner å ligne mer på neste årstid igjen, så gjør det ingenting. Så lenge sola skinner er vi kjempe fornøyd!
Denne helga er den første på lenge der vi ikke har planlagt noe spesielt. Vi skal nyte en lang og lat lørdagsfrokost, kjenne på formen og se hva dagen har å by på.
Så gjentar vi det samme på søndag.

Det meste blir dokumentert på Instagram, så følg oss gjerne der. Du finner oss under brukernavnet heidicath.  Disse bildene er mitt bidrag til Siljes blogg og hennes utfordring; Del ditt fineste instagram bilde. Disse bildene tok jeg sist søndag, en herlig søndagstur i nabolaget. Se flere bidrag HER.

Ha ei solrik  &; God Helg!  (....and don`t forget to Instagram)


 

4 kommentarer:

  1. Hei!

    Så koselig at du fant frem til bloggen min slik at jeg fikk titte innom deg:) Så herlige høstbilder du viser. Selv satser jeg på sol og tur i morgen formiddag.
    Skal se om jeg ikke finner deg på Instagram ;)

    God helg!

    SvarSlett
  2. Så fine og glade høstbilder!! Deilig med lange helgefrokoster og ikke ha så mange ting planlagt, tror man trenger det av og til. Takk for titten her hos deg, ha en finfin helg videre!

    SvarSlett
  3. Jeg har lagt sommeren bak meg og nyter de herlige høstdagene,
    jammen har vi vært heldige.
    Nydelige bilder, flott bidrag hos Silje:)

    Ha ei god helg du også,
    varm klem:)

    SvarSlett
  4. Nydelig bilder som oser av herlig høst!
    God helg til deg òg!:)
    klem

    SvarSlett