tirsdag 6. november 2012

En herlig blanding..!

Alle vil ha en bit av Oliver. Alle vil at han skal ligne på seg. Som nyfødt var han veldig lik Jonathan. Så ble han mer lik William. Munnen er min og kløfta i haka er pappan sin.
På skolen idag samlet guttegjengen seg rundt vogna og ville hilse på lillebror.
Da kom det fra en kompis av Jonathan; Å, han har jo mine øyne! Jeg og Oliver har like øyne!
Ja, Oliver er en herlig blanding av mor, far, brødre og klassekamerater. Det er jammen ikke værst.

8 kommentarer:

  1. Morsomt!
    Det er rart at det er så mange meninger om hvem de små ligner på! :)

    Takk for fine ord!

    Klem

    SvarSlett
  2. herlig! haha:)
    kjempekoselig lesning her inne, får meg til å glede meg hakket mere til den nye tilværelsen som mamma:)
    Ønsker deg en deilig onsdag:)
    og tusen takk for veldig koselig kommentar!
    klem Cathrine

    SvarSlett
  3. Hihi - så lenge det ikke er postmannen så;D

    Håper dere har det godt
    fin onsdag
    og god klem:)

    SvarSlett
  4. hahah:) Dagens kommentar!:) Håper vi kan ses i helga!:)

    SvarSlett
  5. He he he... så hærlig da.
    Ønsker dere en fin dag.
    Klæm

    SvarSlett
  6. Gjett om jeg kjenner meg igjen.. ;) For noen nydelige historier du deler, tusen takk for at du fant veien inn til bloggen min, slik at jeg kunne finne veien inn til din! :)

    SvarSlett