mandag 5. november 2012

SuperMamma

 
Egentlig skulle jeg ikke skrive blogg. Iallefall ikke en dagbok-lignende blogg. Ikke fordi jeg har noe imot det, men det var ikke det som var idèn.  Jeg skulle lage en liste over 100 ting jeg elsker. Jeg ønsket å ha fokus på ting jeg gleder meg over, de små hverdagstingene. Det var starten på "LittleMissSunshine".  Men noe skjedde på veien, ting forandret seg og plutselig var dette blitt en Mammablogg.  Kanskje er det mammarollen som gleder meg mest av alt, det er gøy å reflektere over små hverdagssituasjoner.



Jeg er ikke supermamma, men det er supert å være mamma. Og noen ganger føler jeg at jeg har superkrefter. Akkurat når jeg kommer inn døra etter å ha hentet to slitne gutter i barnehagen og på skolen - før middagen er laget og babyen hyler. Da får jeg superkrefter. Det er multitasking på høyt nivå. Jeg vet ikke hvor superkreftene kommer ifra, men  på en magisk måte så blir middagen laget, babyen får mat, jeg fredsmegler mellom brødrene, serverer middag, blodsukkeret stiger og harmonien gjenopprettes.
 
Det må være
SuperMammaKrefter!
 
 
 

6 kommentarer:

  1. Jeg er i alle fall glad for at bloggen din ble som den ble, elsker de vakre hverdagsbetraktningene dine:)

    Fin kveld til deg
    og god klem:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Veldig koselig å ha deg med på ferden :o)

      Slett
  2. Skjønner godt hva du mener (og jeg har da virkelig bare èn liten baby).

    Syns det er utrolig koselig å følge med på dere så det er helt topp at det ble en mammablogg

    Klem

    SvarSlett
  3. Mammablogg eller ikke, du har verdens koseligste blogg Heidi! Hverdagshistoriene dine er magiske og du har en super måte å formidle de på. En gang var vi uadskillelige, tuppen og lillemor! Når jeg leser bloggen din så virker det ikke så lenge siden, da føler jeg at jeg kjenner deg litt ennå :) klem fra Elisabeth

    SvarSlett
  4. Å, så fin kommentar, superkos! Føler for å gi deg en klem, Elisabeth :o)

    SvarSlett