torsdag 7. februar 2013

Datenight

Mamma, har dere noen gang vært på date?
Litt overrasket over spørsmålet må mamma smile og le litt, før hun svarer ja. 
Var det før meg - mens jeg fortsatt bare var myke deler...?
Hun ser på den nysgjerrige smartingen som stiller de mest fantastiske spørsmål for tiden.
Ja, Pappa og jeg var på date før du fantes.
Har du også lyst å gå på date? lurer mamma.
Ja, svarer han.
 Han holder blikket fast på barnetv`n før han sier med den største selvfølge;
først må jeg finne meg ei fin dame da. 

Og med fin håper mamma at han mener snill og grei. 


7 kommentarer:

  1. hahahaha:) Fine Jonathan:) Det skal nå bli spennende å se hvilke damer de kommer hjem med, om mange ( heldigvis ) år:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, heldigvis. Jeg er ikke helt klar for det enda. Skjønn alder, hehe ;)

      Slett
  2. Søteste. Gleder meg til de morsomme kommentarene jeg og ;)

    Klem

    SvarSlett
  3. Herlig, skjønne og ærlige kommentarer fra de små ;) God helg! Klem fra Elin

    SvarSlett
  4. Fin dame!! Så herlig!! :)

    Til lykke med morsdagen:)

    Klem

    SvarSlett